Forum Devlin
^^
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

tryby gry

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Devlin Strona Główna -> Śmietnisko xD
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Driver
Zawodowy forumowicz



Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/25
Skąd: mam wsiaąc kase na rower?

PostWysłany: Śro 12:09, 17 Maj 2006    Temat postu: tryby gry

tutaj przetstawiam dużo trybów grania w icytower:

2Up1Down
Kategoria polegajšca na doj?ciu jak najwyżej drogš kolejno skoku o dwa schodki i zej?cia o jeden.
Clock Crush Challenge (CCC)
Prosty tryb gry (wymy?lony prawdopodobnie na forum turniejowym IcyDome), polegajšcy na doj?ciu jak najwyżej do czasu danego przyspieszenia. Uwaga: wyniki w tej kategorii można liczyć dwojako - albo pod kštem piętra, na wysoko?ci którego znajduje się w momencie wybicia dzwonka Harold, albo pod kštem ostatniego piętra, którego dotknšł.
Cartwheel Masters League (CML)
Kategoria polegajšca na wykonaniu jak największej liczby obrotowych skoków pod rzšd. Inna nazwa to Whoppiedurlieboo Masters (WM).
Combo
Podstawowa metoda zdobywania punktów. Jest to wykonanie co najmniej dwa razy skoku o co najmniej dwa schodki, a następnie wykonanie skoku o jeden schodek, zej?cie na piętra niżej lub odczekanie do czasu wyczerpania się paska kombosa. Wówczas dostajemy premię punktowš, której warto?ć zależy od liczby pokonanych w trakcie komba pięter. Uwaga: jeżeli spadniesz poza ekran podczas wykonywania kombosa, premii nie dostaniesz. Combo wymy?lił Johan Peitz.
Floor
Kategoria najbardziej podstawowa z możliwych. Polega na doj?ciu jak najwyżej. Smile Jej autorem jest Johan Peitz.
F00l Masters League (FML)
Kategoria polegajšca na doj?ciu jak najwyżej podczas trwania jednego kombosa, a następnie wypadnięciu poza ekran nie zakończywszy go. Za autora tego trybu uznaje się wiko - doktora.
Hardcore Mashing Masters (HMM)
Kategoria polegajšca na doj?ciu jak najwyżej naciskajšc klawisz skoku tak wiele razy, jak to możliwe. W celu ustalenia wyniku należy po zakończeniu gry zastosować poniższy wzór:

Gdzie ptr to liczba zdobytych piętera a spc to liczba wci?niętych klawiszy skoku.
Jump Combo (JC)
Kategoria polegajšca na zaliczeniu jak najwyższego kombosa, w którym wszystkie skoki sš skokami o okre?lonš ilo?ć pięter. Jej podkategorie to JC2 (dla skoków o dwa piętra), JC3, JC4 i JC5. Inna nazwa to Just Combo (JC). Twórcš trybu jest Czech, Honza Hermann.
No Bounce Jump (NBJ)
Tryb gry opracowany przez tajka, polegajšcy na - jak sama nazwa wskazuje - doj?ciu jak najwyżej bez odbijania się od ?cian. Jako że nie da się stwierdzić, czy dany gracz odbija się od ?cian inaczej, niż "na oko", jest to tryb nieoficjalny. Posiada dwie podkategorie: Only Left Wall Jump (OLWJ) oraz Only Right Wall Jump (ORWJ). Inna nazwa to No Wall Jump (NWJ).
N00b Masters League (NML)
Pierwszy i najbardziej rozpowszechniony spo?ród nie wbudowanych w grę trybów gry. Kategoria ta polega na doj?ciu jak najwyżej w taki sposób, aby warto?ć reprezentujšca najwyższy kombos powtórki wynosiła zero. Osišgnšć ten cel możemy grajšc w trybie FML, UNML lub też skaczšc co 4-5 schodków i anulujšc nowo rozpoczęte kombo skokiem o jeden schodek. Twórcš jest ShockedFrog.
No Hands-Two-Only (NO-H2O)
Nieoficjalna kategoria polegajšca na graniu tylko jednš rękš. Nie wolno zmieniać domy?lnego sterowania. Picie podczas gry - pomimo wolnej ręki - jest niezalecane. Smile Autorem tej kategorii jest Vinyanov.
Ogólny Współczynnik Wyniku (OWW)
Nie jest to w dosłownym znaczeniu "tryb gry", ale raczej wymy?lony przez Domię sposób obliczania warto?ci powtórki (chociaż nadal można tworzyć oparte na nim turnieje). Polega na tym, aby dodać do siebie najlepsze kombo danej powtórki, liczbę pięter, do których w niej dotarto oraz liczbę punktów (podzielonš przez 100). Wzór:

ProFloor
Jeden z niewielu trybów gry, który wymaga ?cišgnięcia specjalnego hacka (tutaj - stworzonego przez RamboBonesa). Uruchomienie gry tym poprzez ten plik powoduje skrócenie schodków o ok 25%. Idealny do treningu Smile uwaga: powtórki z ProFloora i normalnego IT nie sš kompatybilne - nie możesz odtworzyć powtórki z jednej wersji w drugiej i na odwrót.
Radical Rejump Masters League (RRML)
Stworzona przez ChessWhiza kategoria polegajšca na doj?ciu jak najwyżej z włšczonš opcjš rejump oraz klawiszem skoku wci?niętym tylko raz podczas całej gry. Aby zweryfikować poprawno?ć powtórki w tym trybie należy przecišgnšć jej ikonę na ikonę odpowiedniego skanera. Uwaga: pamiętaj, że naci?nięcie spacji w celu pozbycia się ekranu z informacjami na temat danych przebytej gry także liczone jest jako wci?nięcie klawisza skoku! Aby pozbyć się go w bezpieczny sposób należy trzymać ów wci?nięty z poczštkiem gry klawisz tak długo, aż po zakończeniu gry problematyczny ekran zniknie samoczynnie. Można także po zakończeniu gry nacisnšć Esc. Inne nazwy to Radical Rejumpers (RR) lub Rejump Masters League (RML).
Royal Flush Combo
Wyzwanie polegajšce na wykonaniu w trakcie jednej gry kombosów zaliczajšcych się do wszystkich istniejšcych przedziałów piętrowych (w kolejno?ci od Good! do No way!.
Score
Kategoria polegajšca na uzyskaniu podczas jednej gry jak najwyższej sumy punktów. Wliczane sš do niej premie z kombosów oraz premia za ilo?ć pięter.
The Fastest (TF)
Opracowana przez Syo kategoria polegajšca na jak najszybszej grze. Wynik w tym trybie obliczymy dodajšc do siebie sumę CCC ze wszystkich pięciu uderzeń zegara.
The Slowest (TS)
Kategoria przeciwna do powyższej, polegajšca na jak najwolniejszym poruszaniu się po wieży.
Ultimate N00b Masters League (UNML)
Restrykcyjna wersja NML, gdzie skakać w górę wolno tylko o jeden schodek.
Total Outcome Ratio (TOR)
Angielska nazwa Arrow OWW.
Oprócz powyżej wymienionych trybów istniejš również tryby "łšczone" - tutaj jedynš granicš jest nasza wyobra?nia ;] Przykłady:
- CCCC lub CCCCombo (gramy na CCC w trybie combo)
- CCC2ComboNBJNO-H2O (grajšc jednš rękš - NO-H2O, nie odbijajšc się od ?cian - NBJ, należy zrobić jak największe combo do drugiego wybicia zegara - CCC2Combo)
- RMLJC5WM (zrobić jak najwięcej skoków "obtotowych" - CML, skaczšc co 5 schodków - JC5, grajšc z wci?niętš spacjš - RML)
... i tak dalej Wink Oczywi?cie charakterystycznš cechš tych trybów jest fakt, iż trudno nagrać jakškolwiek powtórkę grajšc w ten sposób Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Devlin
Administrator



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/25
Skąd: Big City

PostWysłany: Sob 18:33, 03 Cze 2006    Temat postu:

Jeszcze nie widziałem tak długiego postu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Driver
Zawodowy forumowicz



Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/25
Skąd: mam wsiaąc kase na rower?

PostWysłany: Sob 18:34, 03 Cze 2006    Temat postu:

Źródłó: [link widoczny dla zalogowanych]łowniczek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lole
Gość






PostWysłany: Śro 15:07, 20 Cze 2007    Temat postu:

lole lole loel
Powrót do góry
Mateusz Ślebiodziński
Gość






PostWysłany: Śro 15:08, 20 Cze 2007    Temat postu:

TO huj jebany w dupe ruchany
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Devlin Strona Główna -> Śmietnisko xD Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin