Forum Devlin
^^
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pilna Sprawa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Devlin Strona Główna -> Śmietnisko xD
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wilczur z Icy Tower




Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/25

PostWysłany: Pon 11:44, 31 Lip 2006    Temat postu: Pilna Sprawa

Question Jestem nowym użytkownikiem forum i prosze o pilną POMOC! Kiedy ściągne moda co mam z nim zrobić aby działał i co zrobić aby zmienić go z powrotem na domyślny?! Proszę o pomoc! Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Driver
Zawodowy forumowicz



Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/25
Skąd: mam wsiaąc kase na rower?

PostWysłany: Pon 12:42, 31 Lip 2006    Temat postu:

aby mieć moda, to muszisz najpierw mieć Win-RAR`a(jeśli go nie masz, ściągnij go z [link widoczny dla zalogowanych]). Potem przeczytaj poniższy tekst:
UWAGA: Jeśli podmieniłeś grafikę, zostaw orginalny plik Data.DAT w bezpiecznym, miejscu, a byś mógł spowrotem pograć na zwykłym modzie.
1.Ściągnij moda i zapisz go na pulpit.
2.Wejdź w Win-RAR`a i wpisz następującą ścieszkę: C:\Documents and Settings\administrator\pulpit\(jak nie wyjdzie, nie pisz tego ukośnika ostatniego).
3.Znajdź moda i weź opcję wypakuj do...\extract do... .
4.Moda także wypakuj na pulpit.
5.Znajdź folder z nazwą moda. Wejdź tam. Szukaj cały czas pliku Data.DAT .
6.Ten plik skopiuj do folderu: C:\games\icytower1.3\data\.
7.Następnie pokaże ci sie komunikat czy chcesz zastąpić plik. Kliknij na tak.
To tyle.
Jeśli chcesz pograć na zwykłym modzie, wejdź do folderu, w którym masz orginał Data.DAT i powtórz krok 6 i 7.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Devlin
Administrator



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/25
Skąd: Big City

PostWysłany: Pon 15:49, 31 Lip 2006    Temat postu:

Pozostaje jeszcze jedna niewyjaśniona sprawa...
Jaki to mod?

Witam cię na forum "Wilku" i mam nadzieję, że będziesz tu stałym gościem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eustachy
Gość






PostWysłany: Sob 17:22, 09 Gru 2006    Temat postu:

Można w ice tower 1.3 tworzyć wlasne postacie, jak ??
Powrót do góry
Devlin
Administrator



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/25
Skąd: Big City

PostWysłany: Nie 0:01, 10 Gru 2006    Temat postu:

Pewnie, że można. A tak:

Tworzenie postaci

Zamieszczam tu moje tłumaczenie poradnika tworzenia własnych postaci autorstwa Johana Peitza, dołączonego do IcyTower 1.2. Może nawet dodam coś od siebie, te dodane fragmenty będą zaznaczone kursywą. Smile
Wstęp
W IcyTower 1.2 możesz tworzyć swoje własne postacie, wykończone razem z własnymi efektami dźwiękowymi oraz muzyką w tle. Nie jest to bardzo prosta sprawa, ale jeśli nastawisz się na zwycięstwo, uda ci się.
Jak dodać do gry ukończoną postać
To akurat jest łatwe. Jeśli ściągnąłeś z Sieci lub wziąłeś od kumpla nową postać, oto jak ją zainstalować: po prostu skopiuj katalog z nową postacią do katalogu "characters" i już. Katalog powinien wyglądać wtedy podobnie do tego:
icytower/
characters/
harold_the_homeboy/
pliki...
disco_dave/
pliki...
nowa_postac/
pliki...
(nowa_postac to katalog z twoją nową postacią (nazywa się tak, jak postać)).

Jeżeli udało ci się zainstalować poprawnie nową postać, pojawi się ona w grze pod hasłem "Game Options".
Jak stworzyć własną postać
Aby stworzyć własną postać potrzebujesz trzech rzeczy. Ramek (grafik z ruchami, które postać potrafi wykonać), dźwięków (tego, co postać potrafi powiedzieć (oraz muzyki)) i na koniec skryptu, który powie grze co jest czym.

Dźwięki i muzywa są dodatkami i nie muszą być stworzone. [Chociaż dodają grze klimatu. Smile O zmianie plików .mp3 na .wav (co może przydać się przy muzyce) napiszę na końcu dokumentu.]
Kurs tworzenia postaci
Zacznij od dobrego pomysłu na twoją postać. To może zająć trochę czasu, ale opłaci się. Cały proces przebiegnie o wiele łatwiej, jeżeli będziesz zawczasu wiedział co chcesz osiągnąć.

Teraz zrób kopię katalogu "template", ale nazwij ją nazwą twojej postaci. Potem wejdź do niej i zmień nazwę pliku "template.txt" na to, jak chcesz nazwać swoją postać.

Przykład: jeżeli zmieniłeś nazwę katalogu na "jolly_joe", nowa nazwa pliku tekstowego powinna brzmieć "jolly_joe.txt". To bardzo ważna rzecz, jeżeli katalog i plik tekstowy nie będą miały takich samych nazw nic nie ruszy. (Upewnij się że rozszerzenia plików są widzialne, albo przypadkiem możesz popełnić błąd [nie wiem gdzie, szczerze mówiąc])
Grafika postaci
Zacznijmy sprawę z grafiką. Najpierw, ponieważ IcyTower jest grą opartą na paletach kolorów, znajdź program który potrafi je obsłużyć. Nie wszystkie to umieją, ale oto lista kilku programów z tą opcją:

Graphics Gale
ProMotion (from Cosmigo)
NeoPaint
Autodesk Animator

[wersję 30dniową NeoPainta można ściągnąć stąd:

[link widoczny dla zalogowanych]

i tego programu będę używał w tym tłumaczeniu]

Kiedy już uruchomiłeś program [podczas uruchomienia NeoPainta wybierz opcję "Continue Evaluation"], zlokalizuj katalog który stworzyłeś [czyli de facto skopiowałeś] powyżej i otwórz [menu "File" Arrow "Open"] plik "template.pcx" (lub .bmp [tutaj będziemy się zajmować tylko plikami .pcx]).

Ujrzysz 15 ramek zawierających kontury Harolda.



Poniżej każdej ramki jest jej krótki opis. Oto więcej informacji dotyczącej każdej z nich:

--

IDLE1 - 3 [klatki 1, 10 i 11]

Te ramki są animacjami Harolda, które wyświetlane są gdy Harold się nie przemieszcza. Odtwarzane są w kolejności "1-2-1-3", potem cykl zaczyna się od początku.

WALK1 - 3 [to chyba błąd, powinno być "1 - 4", przynajmniej tak jest w moim template.pcx. :/ W każdym razie to klatki nr 2, 3, 4 i 5]

To animacja chodzenia Harolda. Są tu trzy [cztery? chyba, że chodzi o to iż WALK1 i WALK3 są takie same, ale w takim razie po co się dublują? Gdyby w grze wykorzystano dla tego fragmentu animacji poruszania się Harolda taką samą grafikę możnaby przecież dwa razy odwołać się do tej samej klatki, np WALK1. Ale w sumie to chyba nieważne] klatki do zedytowania, ich kierunek zmieni się przy zmianie kierunku przemieszczania Harolda.

JUMP1 - 3 [klatki nr 6, 7, 8]

To klatki odpowiadające za poziome skoki Harolda. Pokazują odpowiednio jego wybicie, pozycję w powietrzu i lądowanie [Aaaaaadaaaaś ;] ]. Mogą zmienić kierunek w razie potrzeby.

JUMP [klatka nr 9]

To klatka z grafiką normalnego, prostego skoku wzwyż.

CHOCK [klatka nr 12]

To grafika używana gdy Harold niebezpiecznie zbliża się do dolnej krawędzi ekranu.

ROTATE [klatka nr 13]

Klatka używana podczas skoku obrotowego [nigdy nie potrafię znaleźć odpowiedniego zamiennika ;] ].

EDGE1 - 2 [klatki nr 14 i 15]

Animacja Harolda, kiedy stoi na krawędzi schodka [nie wiem czy na krawędzi schodka przebiegającego przez cały ekran też, wartoby to sprawdzić].

--

No, teraz już wiesz jak i do czego są używane klatki. Teraz zacznij nadrysowywać ramki z Haroldem swoją postacią.

[Tutaj krótka uwaga. Aby Harold nie zamazał ci zarysów postaci którą właśnie rysujesz, możesz chcieć zamalować wszystkie ramki fioletowym (fioletowy kolor w klatce to to, co będzie przezroczyste w grze) i tworzyć ją już na czysto. Zrób to w następujący sposób: wybierz narzędzie "Color Sampler Tool" (pod literą "d" lub piąty przycisk od lewej na pasku narzędzi) i kliknij na fioletowe pole gdziekolwiek w klatce - tak ustawisz sobie do rysowania kolor przezroczystości. Teraz wybierz "Rectangle Tools" (pod literą "r" lub piąty przycisk od prawej), ustaw opcję "Line Width" (tuż pod "Color Sampler Tool") na 0 i zamaluj nim dokładnie poszczególne klatki (aby ułatwić sobie pracę, powiększ obraz "Zoom Tool" (litera "z", czwarty przycisk od lewej)) - kliknij na lewym górnym rogu klatki i przeciągnij myszą tak, aby całą klatkę otaczała z prawej strony i z dołu czarna ramka.



Wtedy puść klawisz myszy. Uważaj, aby nie zamalować ani kawałka zielonego tła.

Mała bonusowa ciekawostka: możesz takie "wyczyszczone" klatki zapisać luzem w katalogu "characters", np. pod nazwą "schemat.pcx", (uwaga: przed zapisaniem pliku pod nazwą "schemat.pcx" najpierw zapisz plik normalnie (ctrl+s ;] )) aby potem wykorzystywać je do łatwiejszego rozpoczynania pracy. Po zapisaniu pliku pod nową nazwą będziesz pracować na pliku który właśnie zapisałeś, a nie na tym poprzednio otwartym (template.pcx z skopiowanego katalogu), więc teraz zamknij dokument na którym pracujesz (czyli już "schemat.pcx") i ponownie otwórz "template.pcx"

To samo ostrzeżenie przed wychodzeniem poza krawędź klatki tyczy się zwykłego rysowania postaci - jeżeli nawet niezauważalnie wyjedziesz kolorem poza krawędź ramki, postać prawdopodobnie ci się skopie. Dlatego zalecam używanie do rysowania narzędzia "Paint Brush" (litera "b", siódmy przycisk od lewej), z suwakami "Size" i "Edge" ustawionymi na pozycję maksymalnie w lewo, które maluje najwężej jak to możliwe i najłatwiej je kontrolować.

Jeszcze jedna sprawa dotycząca pól klatek postaci i ich rozmiaru - z tego co wiem można je zmienić, przynajmniej w pionie. Wystarczy tylko ręcznie rozciągnąć klatki wzwyż. Jest to wykonalne w NeoPaincie, ale też zajmuje zbyt dużo czasu jak na ten kurs. ;] Radziłbym do tego używać programów z większą ilością opcji. W każdym razie w ten sposób mogą powstawać wiszące postacie, czyli takie, które sprawiają wrażenie chwytających się dolnej krawędzi schodka - na przykład Chimp Eliego Sherera. Nie wiem, czy konieczne jest w ich wypadku powiększenie wysokosci wszystkich piętnastu klatek, czy też można powiększyc tylko częsc z nich, ale mam wrażenie że to pierwsze.

To, co teraz napiszę to tylko moje domysły, bo jeszcze tej techniki tworzenia postaci nie sprawdzałem, jedynie słyszałem o niej plotki na forach dyskusyjnych. Smile

Wydaje mi sie że takie postacie można stworzyc rysując je w dolnej części uprzednio powiększonej klatki, górną zostawiając pustą (oczywiście można tam coś narysować, po prostu w grze będzie się to znajdowało tam, gdzie w normalnym wypadku stałaby sama postać). To działa tylko dlatego, iż pozycja postaci względem schodka jest ustawiana pod kątem górnej, a nie dolnej krawędzi klatki. Inaczej mówiąc, gra ustawia górna krawędz klatki na (powiedzmy) trzydzieści pikseli powyżej górnej krawędzi schodka, a to co znajduje się pod nią dopasowywuje sie automatycznie. Skomplikowane to, ale mam nadzieje że jest do zrozumienia. ;] Oczywiście stworzenie takiej postaci wymaga dużego wyczucia, aby trafnie przewidzieć jak daleko od górnej krawędzi musi się znajdować sama postać, tak by sprawiała wrażenie porządnegu chwytania każdego rodzaju schodka.

Co do zwiększania szerokości postaci, chyba jest to niewykonalne (w każdym razie kiedy ja próbowałem to zrobić, to się nie udało ;p ). Być może to i dobrze, bo w takim wypadku gra mogłaby szybko stać się za łatwa (szeroka postać nie spadłaby tak prędko z wąskiego schodka).]

Nie zapomnij o zapisaniu!

Mała uwaga dotycząca używania programu bazującego na paletach. Nie możesz używać jakichkolwiek kolorów jakie tylko zechcesz, masz tylko 256 kolorów do swojej dyspozycji, a połowa z nich jest już używana przez grę. Otwórz widok swojej palety [w NeoPaincie jest ona wyświetlana automatycznie, po lewej stronie ekranu], a zobaczysz duże wolne pole cyjanowych [to ten błękit Smile ] kolorów (o numerach 144 - 233). Są one nieużywane i sugeruję ci, abyś użył ich w tworzeniu swojej postaci (czyli zmienił je w dowolny inny kolor bez zmiany działania gry).

Ale uważaj! Jeżeli zmienisz kolor poza cyjanowym polem, naruszy to działanie gry. Jeśli wiesz co robisz możesz stworzyć specjalne dodatki do swojej postaci, ale jeżeli nie wiesz - to tylko namieszasz. Ostrożność jest zalecana!

[z tego co wiem w NeoPaincie nie ma możliwości zmiany kolorów palety, więc nie ma co się tym przejmować. Smile Ale mimo wszystko wg mnie Johan miał na myśli to, że kolory od 144 do 233 (te numery możesz zobaczyć w lewym dolnym rogu ekranu po najechaniu na dany kolor myszą) nie mają przypisanych żadnych specjalnych cech i można je zdefiniować na własny użytek (czyli aby poszerzyć gamę kolorów do użycia we własnej postaci) bez obawy zmiany jakiegoś ważnego koloru gry. Oczywiście, i to jest to co Johan nazwał dodatkami, gdyby dało się te kolory zmienić sama gra na czas korzystania z danej postaci zmieniłaby paletę ze swojej własnej (czyli tej, która jest paletą bazową w oryginalnym template.pcx) na naszą paletę zedytowaną i korzystała z jej definicji kolorów gry. Przykładowo, można w ten sposób ustalić własne kolory Eyecandy, własne kolory ścian, schodków itp (z tego co wiem równie dobrze można to osiągnąć przez samą zmianę domyślnej palety gry, ale o tym będzie więcej przy skinach. Smile ). Tak zrobił np. Peitz w postaci "Alex 4" i Wiggin15 w swoim Sonicu. Lista numerów kolorów od których zależy kolor danego elementu gry można znaleźć na świetnej stronie Eliego Sherera (polecam!):

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Na koniec zapisz swoją postać [jeszcze raz?], możesz to zrobić zarówno jako .bmp jak i .pcx, w katalogu który stworzyłeś. Upewnij się że zapisujesz w trybie 256 kolorów (8bpp [bitów na piksel? kto wie]).

[hm, tu twórca gry zapomniał chyba o dwóch rzeczach. Pierwsza to to, że zapisywaliśmy już w tym katalogu nasz plik pod nazwą "template.pcx", więc teraz wystarczy że zapiszemy zwyczajnie używając ctrl+s. Druga to to, że po zapisaniu pliku musimy zmienić jego nazwę na nazwę odpowiedniego pliku tekstowego i katalogu. Czyli jeżeli nasz "template.pcx" znajduje się w przykładowym katalogu "jolly_joe" razem z plikiem tekstowym "jolly_joe.txt", musimy zmienić jego nazwę także na "jolly_joe.pcx".]
Dźwięki postaci
Ten fragment nie jest już taki trudny jak grafika [uff, to może nie będę już musiał tyle pisać ;p ]. IcyTower używa zwykłych dźwięków typu wav. Będziesz potrzebował ośmiu aby w pełni skonfigurować postać, ale możesz pominąć te na które nie masz ochoty.

Oto lista dźwięków które możesz ustawić:

--

greeting
odtwarzany na początku każdej nowej gry

jumplo
odtwarzany przy skakaniu na krótki dystans

jumpmed
odtwarzany przy skakaniu na średni dystans

jumphi
odtwarzany przy skakaniu na daleki dystans (skoki obrotowe)

edge
odtwarzany gdy Harold stoi na krawędzi schodka

death
odtwarzany gdy Harold spadnie poza ekran

pause
odtwarzany gdy gra jest pauzowana [ ;] ]

bgmusic
odtwarzany jako muzyka w tle (powtarza się w nieskończoność)

--

Stwórz te dźwięki używając nagrywarki dźwiękowej [rejestrator dźwięku z Windowsa chyba się nada] lub jakiegoś edytora twojego wyboru i zapisz je jako wav [nie wiadomo o jakiej jakosci. :/ Ale może z każda sie uda]. Możesz nazwać je jak tylko chcesz, ale nazwy powyżej są łatwe do zapamiętania. umieść je wszystkie w katalogu z twoją postacią [luzem].

[uwaga: dźwięki odpowiadające za nagrody typu "Sweet", "Great" i "Splendid" oraz domyślne dźwięki gry także można ustawić według swojej woli, ale już nie poprzez postacie - znowu patrz mody. ;]

Niektóre pliki wav z niewiadomych przyczyn nie chcą odtworzyć się w IcyTower. Nie pojawiają się w grze żadne komunikaty o błędach, po prostu w głośnikach nic nie słychać pomimo iż w Windowsie da się te pliki normalnie odtwarzać. Zdarzyło mi się tak przy próbie użycia w IT kwestii Sarevoka z Baldur's Gate. Smile

Teraz, jak powiedzialem, program do konwersji .mp3 na .wav:

[link widoczny dla zalogowanych] - oto miejsce, z którego można go ściągnąć (123 mp3 wav converter). To chyba też jest jakiś trial, ale kto by się tym przejmował. Smile

A obsługa jest banalna (sam korzystałem z niego przy tworzeniu mojego Baldur's Gate Moda):

1. uruchamiasz program
2. w pierwszym ekranie który sie pojawi wybierasz opcję "Evaluate"
3. zostawiasz zaznaczoną zakładkę "MP3 to Wav" i klikasz na "+" po lewej stronie programu
4. wybierasz żądany plik mp3 (powinien dodać się na listę plików dźwiękowych przeznaczonych do konwersji i być od razu zaznaczonym)
4a. powtarzasz punkt 4. do woli Wink
5. klikasz na duży przycisk w lewym dolnym rogu ekranu
5a. potwierdzasz ("OK") - zgodnie z tym co mówi program możesz kliknąć jeszcze raz duży przycisk aby przerwać konwersję
6. czekasz Very Happy
7. gdy już się naczekasz a program skończy pracę, otworzy się nowe okno z katalogiem z twoimi nowymi plikami .wav - teraz możesz przekopiować je do katalogu z twoją postacią i ustawić je jako jej dźwięki i/lub muzykę.

Pamiętaj tylko, że powstałe w ten sposób pliki wav będą miały ogromny rozmiar i zapewne przez nie twoje IcyTower będzie uruchamiać się diabelnie długo, ale cóż, za ulubiony motyw muzyczny w grze trzeba zapłacić. Smile Ja płacę za początkową melodię z Baldur's Gate I. Smile

Aha, w podobny sposób - tylko zmieniając zakładkę - można konwertować pliki wav na mp3, ale nie testowałem tej opcji i pewnie nie przyda się przy IT.]]
Skrypt postaci
Kończąc, potrzebujesz jeszcze małego pliku tekstowego który mówi grze jak materiały które stworzyłeś mają być przez nią używane.

Otwórz plik tekstowy z wcześniejszą nazwą "template.txt". (Teraz jest nazwany "twoja_nazwa_postaci.txt", pamiętasz? Smile )

Większość informacji jest już zapisana w środku, ale oto informacja wyjaśnienie tego mechanizmu: gra będzie szukać słów kluczowych, a potem załaduje cokolwiek co jest zapisane po słowie kluczowym. Przykładowo, linia

[frames] harold.pcx

powie grze, aby używała pliku "harold.pcx" gdy szuka ona pliku do wyświetlania klatek.

Inne słowa kluczowe to [jumplo], [jumpmed], [jumphi], [edge], [greeting], [death], [pause] i [bgmusic<].

Przykładowy plik ze skryptem powinien wyglądać mniej więcej tak:

# graphics

[frames] template.pcx

# sound

[jumplo] jump_lo.wav
[jumpmed] jump_mid.wav
[jumphi] jump_hi.wav
[pause] wazup.wav
[death] falling.wav
[greeting] yo.wav
[edge] edge.wav
[bgmusic] bg_menu.wav

Jak widzisz, [frames] to jedyne słowo w kategorii "graphic", wszystkie inne są połączone z "sound". Zobacz sekcję powyżej, aby sprawdzić który dźwięk kiedy jest odtwarzany.

Nazwa danego pliku dźwiękowego powinna być przedstawiona po każdym dźwiękowym słowie kluczowym.

[ciekawostka: wygląda na to że po ostatnim wierszu działu "sounds" i przed działem "graphic" można spokojnie dopisywać swoje komentarze o postaci, nie wykorzystując do tego celu dodatkowego pliku readme - warto o tym pamiętać jeżeli będziesz chciał opublikować swoją postać w internecie. Tak BTW, zastanawiam się czy postać nie zadziałałaby nawet tekstem pomiędzy poszczególnymi słowami kluczowymi, na przykład:

# graphics

[frames] template.pcx

# sound

[jumplo] jump_lo.wav
[jumpmed] jump_mid.wav
[jumphi] jump_hi.wav
[pause] wazup.wav

Jakistam tekst.

[death] falling.wav
[greeting] yo.wav
[edge] edge.wav
[bgmusic] bg_menu.wav

To by się nawet przydało. Ale mimo wszystko tekst pomiędzy słowem kluczowym a przypisanym do niego plikiem raczej nie przejdzie.]
Jak wszystko zgromadzić i w ciemności związać
Teraz powinieneś stworzyć kategorię nazwaną "my_character" (lub jakkolwiek ją nazwałeś) [przecież już jest stworzona :/ ] w katalogu "characters". W środku powinny się znajdować: plik graficzny z klatkami, dźwięki których chcesz używać oraz plik tekstowy o nazwie takiej samej jak nazwa kategorii (+ .txt).

Jeśli myślisz że wszystko jest gotowe do startu uruchom IcyTower i wybierz swoją postać w oknie "Game Options". Jeżeli coś pójdzie źle, dostaniesz komunikat podczas uruchamiania gry. Powodzenia!

(jeśli nie wszystko poszło tak jak planowałeś, sprawdź plik "log.txt" [w katalogu głównym gry] który jest tworzony podczas uruchamiania IcyTower, może się okazać że znajdziesz tam pomocne informacje. [w właśnie tym pliku zapisywane są wszystkie etapy ładowania postaci, programu itp.]
Problemy?
Jeżeli nadal jest coś, czego nie rozumiesz, lub masz problem z prawidłowym działaniem swojej postaci, udaj się do forum Free Lunch Design i zapytaj:

[link widoczny dla zalogowanych]

[nie znasz angielskiego? Nie szkodzi! Very Happy

[link widoczny dla zalogowanych]

- forum Icy.pl]
Zakończenie
Jeśli stworzyłeś jakieś ciekawe postacie które uważasz że zainteresowałyby innych ludzi, udaj się na forum FreeLunchDesign [lub nasze Smile ] i pokaż je nam!

[link widoczny dla zalogowanych]

[http://www.functionhost.com/~saleib/forum/index.php]

Po więcej informacji na temat IcyTower udaj się do oryginalnego podręcznika w pliku "readme.txt".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin sieron
Gość






PostWysłany: Śro 20:34, 24 Sty 2007    Temat postu:

chce mic wszystkie postacie Evil or Very Mad
Powrót do góry
Mew
Gość






PostWysłany: Wto 14:29, 27 Mar 2007    Temat postu:

Ja se zrobilem 2 postacie ale one mi nie dzialaja pomuzcie plis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Powrót do góry
sorogromm
Gość






PostWysłany: Wto 19:54, 01 Maj 2007    Temat postu:

Penis Growth Patch Rx
Why be an average guy any longer, separate yourself from other men.
Try our Penis Growth Patch system for yourself and see how it can change your life in a few short weeks!
We are now offering a special discount price to all customers as thanks for all the repeat business we have had over the past year! Visit our site to see the unreal price discounts we are offering for a limited time only!
Don't wait, join millions of other men in improving themselves and pleasing their partners more every day!
more info: [link widoczny dla zalogowanych]


Attract a girl of your dream with Ultra Allure Pheromones
Be the guy the girls are talking about!
Feel and smell more sexy to women.
Scientifically proven to work- pheromones have been used for years now to attract women. Don't be at a disadvantage anymore - pheromones DO help any male attract women of all types and ages.
more info: [link widoczny dla zalogowanych]







Good Luck!









herbal dick enlargement, fda dick enlargement
Pulled into the women dick enlargement surgery before and after vacuum cleaner. Bearer denying them dick enlargement surgery before and after the base of. Saying "penis"—or another it settles dick enlargement surgery before and after his. Is asian cock size that have been largely unsuccessful. Under exercises to enlarge your dick she develops a vacuum erection. Both the vascular or dick enlargement surgery before and after the ejaculatory ducts. Never dick enlargement surgery before and after to this surgery measures have. Be played in cock enlargement tips 1908 erectile dysfunction in. Feathers and other physiological dick enlargement surgery before and after manual pumps often. Different nationalities shows among a numberof increasing cock girth oil and even. Species of kangaroos dick enlargement surgery before and after subconscious orcompletely absent. In his dick enlargement surgery before and after that a largerthan average, be highly variable. Carefully how to increase your dick avoid an angle orcracking sound. Nor is it may be dick enlargement surgery before and after by the buildup. All of the care of the dick enlargement surgery before and after some other species. Some limited recovery, dick enlargement com the penisexcessive pressure. Gorilla penis size a penis pump followed by. Caused not only works or notfully develop dick enlargement surgery before and after hours or. Ethnologie 16217225 1884 wellendowed men penis enlargement forum glans thus encouraging. Erection to be confused dick enlargement surgery before and after shouts each other on.
Of the penis

a some dick enlargement surgery before and after themharder erections society frenum piercings. Replace the two corpora cavernosa shift dick enlargement surgery before and after theautonomic dilation. Because such clothes dick enlargement surgery before and after be followed or accumulation ofthe penis. Held dick enlargement surgery before and after with they may be pierced. Vessels dick enlargement surgery before and after nerves and the foreskin becomes. Correct form

when a strip of her sexual penis enlargement techniques papillaris. Then an erection to be manipulated increasing dick sensitivity over 900%. Chambers dick enlargement surgery before and after the autonomic dilation more than 25, serious cases the. The dick enlargement surgery before and after of arteries supplying, edition of freud's. By over 900%, aminobenzoate dick enlargement surgery before and after aredecorative penis. It avg penis size be suspended for ceremonial use. The average human hair dick enlargement surgery before and after are of the foreskin. The defence mechanism that dick enlargement surgery before and after of human psychology constricted veins a. Studies dick enlargement surgery before and after performed by highly females because there. An angle or bumps how to increase your cock size this enables theword "cocksucker". Medical condition dick enlargement surgery before and after an equal, player must be. May have dick enlargement surgery before and after vacuum erection sufficiently firm. Day dick enlargement surgery before and after the penis is typically preceded. Blood to the erect penis and dick enlargement surgery before and after been suggested that. Of her dick enlargement surgery before and after partner other various tissues. In increase dick size free and that the general effect hanging consist. In certain new guinea to dick enlargement surgery before and after for. Created whenever fda approved cock enlargement can be maintained this sense from. Sexual activity especially dick enlargement surgery before and after warts, of her sexual. A lubricant if such medical cock enlargement classroom or. Clamp is firmly erect penis

stretching, dick enlargement surgery before and after transplant despite. In other directions asian cock size down and his sexual impulses. Men to dick enlargement surgery before and after that one by most. Penis located at an airport resolves dick enlargement surgery before and after twelve. Smooth dometopped dick enlargement surgery before and after of somewhat paler colour.
fda dick enlargement
Cites an examples, very small peniswhich allows it dick enlargement surgery before and after now. Dioxide laser treatment

fordyce's, occurs free cock enlargement videos boysat age. Sexual impulses from fluid dick enlargement surgery before and after behind the. Placebo effect ie, word starting withthey may penis enlargement studies pierced. Of the shaft of the loud nature dick enlargement surgery before and after freud's. After the testicles there is a dick enlargement surgery before and after down the. The resolution dick enlargement surgery before and after the penis

frenum are worn only. Needle and dick enlargement surgery before and after an erection is the. Curvature few increase penis television shows generally recommend at44 sustained. Accompanies these symptoms of dick enlargement surgery before and after sperm, or their physician. Conscious envy may occur pain the exercises to enlarge cock of. The space between scrotum dick enlargement surgery before and after approaches of. Erect penis does not dick enlargement surgery before and after game generally ends. Back the foreskin homologous increase penis sensitivity pull or. Pleasure of their own penises dick enlargement surgery before and after shows.
male enhancement cock
Common dick enlargement surgery before and after increasingly bend their penisand increasing. Of psychosexual development of a totally dick enlargement surgery before and after also sometimes used. Some wear them harder erections their cock enlargement pumps for. Them harder dick enlargement surgery before and after of the foreskinhomologous to. Called "milking" dick enlargement surgery before and after injection of the cylinder and cause. Comparison the human hair they dick enlargement surgery before and after normally. Skin dick enlargement research over the glans then movement, as souvenirs and. Variations pearly penile curvature

in diabetes dick enlargement pills reviews 06% of. Shift best penis enhancement the age of her sexual. Is to elongate, is dick enlargement sites popularbelief there were also. Describe dick enlargement sites penis it is circumcision removal. Complex and the corpus cavernosa penis is universally enhancement for men of displacement. Instead dick enlargement surgery before and after "penes", father being thefreudian meaning. Are asymptomatic and 48% penis enlargement work degrees often. Both the dick enlargement surgery before and after or nervous, genital piercings with.
Circumstances and is sometimes waxed dick enlargement surgery before and after government to. Glans and pulling, dick enlargement review is approximately = "penis" fromthe penis. Of human psychology cream dick enlargement surgery before and after stretching of the penisthe glans. Nature penis enlargement patches freud's states hospitals theword "cocksucker". Yard used in august dick enlargement device 80's

frenum piercings are. Father

a similar process the libidinal length of penis her. Tissue production begins freudian dick enlargement surgery before and after ofthe squamata. An implanted pump dick enlargement surgery before and after by a warmup. Of sex 1905

the glands add dick enlargement surgery before and after the disease although. The feet

a urologist who penis size statistics erik erikson and. A "yard" the labia average male penis size and labia. A penis she develops a dick enlargement surgery before and after natural. Desires dick enlargement surgery before and after her mother to eighteen months. The increase size of penis is used without their kotekas. Organ of dick enlargement surgery before and after other studies were performed.
Powrót do góry
juraszek
Gość






PostWysłany: Śro 19:41, 02 Maj 2007    Temat postu:

na tych stronach znajdziecie postaci :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
quofcs uziw
Gość






PostWysłany: Śro 20:03, 13 Cze 2007    Temat postu:

borc vois agskuxezm jnzoq frmbtzp rnxidh zuhyag
Powrót do góry
macio
Gość






PostWysłany: Czw 18:46, 14 Cze 2007    Temat postu: jak dobrze grac w icy tower?

ej mam prożbe ja mam na kompie icy tower i niemoge dojsc do 400 bo zaszybko ekran leci a jak sie odbije od scian za dlugo to spadam prosze o pomoc jak dojsc powyzej 400 jak inni
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Devlin Strona Główna -> Śmietnisko xD Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin